-->

Nå ud til dine brugere med personlige beskeder og få dem tilbage til din hjemmeside

Understøtter de fleste browsere

Du kan uden problemer integrere PushEngage på Chrome, Firefox. PushEngage understøtter Firefox (version 44+) og Chrome (version 42+) på både pc og mobil. Integrationsguiden viser trin for trin, hvordan du gør.

Implementer push-meddelelser
på 5 minutter

PushEngage aktiverer push, uden at din hjemmeside skal implementere HTTPS. Tilføj javascript-koden til dit site og kom i luften på 5 minutter.

Understøttelse af HTTPS og HTTP

Hvis du har et HTTP-site, skal du tilføje de 2 kodelinjer fra vores dashboard. Hvis du har et HTTPS-site, skal du tilføje 2 kodelinjer og 2 filer i /root på dit domæne. Du kan også tilføje koden ved hjælp af et værktøj som fx Google Tag Manager.

Personligt tilpassede web push-beskeder ved forladt indkøbskurv

Du kan konvertere en forladt indkøbskurv til en kunde med et enkelt klik. Vælg "automatisk push ved forladt indkøbskurv" og send personlige beskeder til dine brugere. Du kan fx målrette dem ved at tilføje produktdetaljer, priser og/eller produktbilleder, så du får flere klik og konverteringer.

Automatiske svarfunktioner

Med PushEngage kan du sende beskeder, der er baseret på kundens adfærd. Du kan planlægge et kampagne-flow med automatiske svar for at øge dine konverteringer, leads og/eller kliktal. Se, hvordan du starter brug af automatiske svarfunktioner her.

Automatisk segmentering

Du kan segmentere dine brugere via den URL, de tilmelder sig push-beskeder på. Det giver dig en meget målrettet brugerdatabase. Meddelelser, du sender til specifikke segmenter, kan få 5 til 10 % flere klik end beskeder, der sendes til alle.Og du kan teste din automatiske segmentering med et enkelt klik.

Meddelelser med flere CTA'er

Call to action er som bekendt en meget vigtig del af enhver marketingplan. Med PushEngage kan du have flere CTA'er i hver besked.

Højere klikrate end via e-mail

Web push-beskeder kan give op til 10 gange højere klikrater end e-mail.

REST og JavaScript API

API-adgang gør det nemt at sende beskeder til en enkelt eller en gruppe af brugere, baseret på deres adfærd på din hjemmeside. Du kan også supplere brugerprofilen i PushEngage med dine interne kundeprofil-oplysninger og sende helt personlige meddelelser.

Flere hjemmesider og flerbruger-login med adgangskontrol

Du kan administrere flere sites og koble forskellige personer fra dit team til en enkelt PushEngage-konto. Du kan nemt styre, hvilke skærme de forskellige medlemmer af teamet skal have adgang til.

Brugerdefineret og geografisk segmentering

Du kan gøre dine beskeder mere personlige ved at segmentere ud fra fx geografi, interesser og adfærd på dit site.

Meddelelser med ekstra billeder

I Chrome (version 56+) kan du sende billeder på 360x240 pixel i dine push-meddelelser sammen med et mindre billede. Det vækker opmærksomhed og øger klikraterne.

Understøttelse af emoji

Emoji i dine web push-beskeder gør dem mere personlige. Det kan give flere klik og øge konverteringsraten.

Planlæg dine udsendelser

Timingen af push-beskederne er meget vigtig. Du kan planlægge udsendelsen, så kunderne får meddelelsen lige på det rigtige tidspunkt – uanset hvor du selv er. Du kan også angive et udløbs-tidspunkt.

Automatiske meddelelser med RSS Feed

Hvis du har et site og et RSS, kan du fuldautomatisere udsendelsen af push-beskeder. Du skal blot tilføje dit RSS-feed, så sender PushEngage automatisk meddelelser, når du lægger nyt indhold på siden.

Flere sprog

PushEngage er i drift i mere end 125 lande og understøtter alle sprog, som kan præsenteres med UTF-8-tegn.

Wordpress-plugin

Bruger du Wordpress på dit site, kan du installere vores PushEngage-plugin. Så kan du automatisk sende meddelelser, hver gang du udgiver et nyt indlægWordpress-plugin.

Få færre afmeldinger ved at begrænse gamle beskeder

Hvis din abonnent logger ind i browseren for første gang i lang tid, skal du helst undgå at sende unødvendigt mange (og gamle) meddelelser fra dit site. Med ”Frequency capping” kan du begrænse antallet af beskeder og dermed også antallet af afmeldinger.

Mobilapp er unødvendig

Med web push-meddelelser når du også ud til brugere, der besøger din hjemmeside via mobilen. Du behøver altså ikke at investere i en mobilapp.

Nå dine brugere overalt

Kom i kontakt med brugerne, når de ikke er på din hjemmeside, og øg antallet af tilbagevendende brugere med web push-beskeder. De bliver sendt direkte i browseren.

Interesseret i en demo? Tilmeld dig gratis!